Service

Uw hele behoefte op het gebied van lassen en snijden kan door ons worden ingevuld. Dankzij een grote distributiehal met ruim 15.000 artikelen op voorraad en een goed logistiek proces, gebaseerd op een dagelijkse distributie, kunnen wij snel inspelen op uw aanvragen. Vandaag besteld = morgen in huis! Ook voor technische ondersteuning moet u bij ons zijn! Onze gekwalificeerde monteurs nemen uw zorgen voor het onderhoud en de keuring van uw apparatuur volledig uit handen. Zodoende heeft u hier geen omzien naar en kunt u ervan uitgaan dat uw apparatuur altijd gebruiksklaar is. Toch een storing? Na 1 telefoontje komen we gelijk in actie!

Retourformulier

Om de reparatie of garantie-aanvraag van uw product zo snel en soepel mogelijk te laten verlopen, hebben wij eerst een aantal gegevens van u nodig. Deze gegevens kunt u invullen op ons retourformulier. U kunt uw reparatie of garantie-aanvraag in gang zetten door de volgende stappen te nemen:
1. Gaat het om een reparatie? Neem dan eerst contact met ons op via 0183 - 618888. Bij een storing of (potentieel) defect gaan we eerst kijken of dit telefonisch op te lossen is. Als dit niet het geval is, worden alle mogelijkheden met u doorgenomen.
Gaat het om een garantie-aanvraag? Ga dan gelijk naar stap 2.
2. Als u uw product naar Laskar moet sturen download u het retourformulier via onderstaande knop.
3. U vult dit formulier digitaal in door middel van een PDF-reader zoals Acrobat Reader, Phantom PDF of Foxit en vervolgens print u het document uit. Het is uiteraard ook mogelijk om het document eerst uit te printen en vervolgens de gegevens handmatig in te vullen.
4. U stuurt uw product inclusief retourformulier op naar ons.
5. Wij zien uw product tegemoet!